Stosowana w przedszkolu metoda nauki języka angielskiego Leo English skupia się na stworzeniu środowiska, które umożliwia dzieciom naturalne przyswajanie języka angielskiego na wczesnym etapie rozwoju. Metoda ta wykorzystuje elastyczność umysłu i dużą aktywność ruchową charakterystyczną dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zajęcia są wzbogacone różnorodnymi bodźcami sensorycznymi, co ma za zadanie utrzymać zainteresowanie i stworzyć pozytywne skojarzenia z nauką. Metoda korzysta z innowacyjnych narzędzi, takich jak aplikacja mobilna, robot EMYS, czy mówiący długopis TING, które pomagają w utrwalaniu zdobytej wiedzy. Więcej o metodzie przeczytasz TUTAJ
Przedszkole językowe Świdnica
Nowość! Od września 2023 roku wprowadzamy w naszym przedszkolu innowacyjną metodę nauczania – Leo English. Zapewnia ona podopiecznym doświadczenie języka angielskiego poprzez wykorzystanie wszystkich zmysłów, aby mogły naturalnie chłonąć wiedzę. Dzieci jeszcze aktywniej uczestniczą w zajęciach, czerpiąc radość z nauki, jednocześnie rozwijając swoje umiejętności językowe w efektywny sposób.
Szkoła Językowa na wczesnym etapie rozwoju dziecka
Skuteczna nauka
„Dzieci, które zaczynają w bardzo wczesnym wieku uczyć się języka obcego, potrafią lepiej zrozumieć własny język ojczysty, jako że stają się świadome istnienia języka jako takiego. Ich kulturalny światopogląd jest szerszy niż u dzieci jednojęzycznych, którym często wydaje się, że w świecie liczy się jedynie ich język, kultura i zwyczaje. Wprowadzenie języka obcego do świata dziecka pomaga rozwinąć tolerancję dla ludzi z innych kręgów kulturowych, co w dalszej perspektywie przyczynia się do międzynarodowego porozumienia”.
Renzo Titone „Bilingual Education as a Big Game” („Dwujęzyczna edukacja jako wielka gra”).
Bazując na naturalnej metodzie w nauczaniu dzieci wykorzystujemy zarówno ich zdolności językowe, jak również wizualno-przestrzenne, ruchowe, muzyczne oraz interpersonalne. Dzieci uczą się języka obcego wszystkimi zmysłami. Już od pierwszych zajęć komunikacja między dzieckiem a lektorem odbywa się w języku obcym.
Kursy mają ulubioną przez dzieci formę zabawy. Nieodłącznymi elementami spotkań są gry, piosenki, rymowanki, projekty plastyczne. Wykorzystując rożnego rodzaju pomoce edukacyjne, plakaty tematyczne, materiały audio/video zachęcamy dzieci do komunikowania się w języku obcym. Stosujemy dużą ilość powtórek, tak, aby każde dziecko zapamiętało wprowadzony materiał.
Kursy językowe dla dzieci w wieku 2.5 – 4 lat
Program nauczania jest ściśle dopasowany do wieku dzieci w grupie oraz poziomu ich
znajomości języka. Brak umiejętności czytania i pisania oraz ograniczona umiejętność dyscypliny
i koncentracji przez dłuższy czas wymuszają specyfi czne podejście do nauczania. W takich
grupach rozwijamy głownie sprawność rozumienia słuchowego, powtarzania słow i zwrotow oraz
umiejętność stosowania ich w kontekstach tematycznych.
Przykładowe umiejętności jakie może nabyć dziecko w tym wieku:
- przedstawianie się,
- reagowanie na prośby i polecenia (wstań proszę, idź, usiądź)
- określanie cech przedmiotow (kolory, kształty)
- liczenie,
- nazywanie zwierząt, zabawek
Kursy językowe dla dzieci w wieku 4 - 6
W tych grupach kładziemy nacisk na rozumienie ze słuchu i wypowiedzi ustne. Sprawność
mowienia obejmuje zadawanie podstawowych pytań oraz udzielanie prostych odpowiedzi „tak”
lub „nie”. Krotkie dwu-, trzyzdaniowe wypowiedzi dotyczą poznanego zakresu tematycznego.
Dzieci uczą się m.in.:
- opowiedzieć o sobie i rodzinie w kilku zdaniach,
- prawidłowo reagować w typowych sytuacjach komunikacyjnych
(witaj, jak się masz?, ile masz lat ?
- dalszych nazw dot. przedmiotow codziennego użytku, pogody, części ciała
Kursy językowe dla dzieci w wieku 6 – 8 lat
W grupach dzieci od 6 do 8 lat możliwy jest już rozwoj czterech sprawności językowych:
- rozumienie ze słuchu obejmuje rozumienie dłuższych poleceń lektora, sensu zawartego
w prostych opowiadaniach oraz sytuacjach komunikacyjnych, informacji,
- mowienie obejmuje formułowanie prostych, kilkuzdaniowych wypowiedzi, poprawne
budowanie pytań i odpowiedzi,
- czytanie obejmuje wyrazy, zdania i krótkie teksty,
- pisanie obejmuje przepisywanie według wzoru oraz pisanie po śladzie.
Kursy językowe dla dzieci w wieku 8-10 lat / 11-12 lat
W tych grupach rozwijamy rownolegle podane wyżej cztery sprawności językowe:
- rozumienie ze słuchu obejmuje odnajdywanie informacji z kontekstu i prawidłowe reagowanie
na nie,
- mowienie obejmuje formułowanie nieco dłuższych wypowiedzi z użyciem znanego słownictwa,
nawiązywanie i podtrzymywanie prostej rozmowy,
- czytanie obejmuje ogolne rozumienie tekstu oraz zapamiętywanie szczegołow,
- pisanie obejmuje samodzielne pisanie wyrazow zdań i krotkich wypowiedzi.
KreatywnA Nauka
rozmowy
ZABAWA
SŁuchanie
z miłości do rozwoju
Zapisując swoje dziecko do ABRACADABRA
wybieracie Państwo doskonały, sprawdzony sposób, by opanowało ono język obcy na wysokim poziomie. Dbamy również o to, by zajęcia te nie były dla dzieci żmudnym obowiązkiem ale również doskonałą wszechrozwijającą zabawą i przygodą
ADRES
ul. Podchorążych 4 (biuro główne, dyrekcja)
ul. Jagiellońska 5
ul. Kilińskiego 35a
58-100 Świdnica
Godziny Otwarcia
Poniedziałek – Piątek
6.30 – 16.30
Telefony
517 356 147
(Podchorążych – dyrekcja)
74 668 31 13 (Jagiellońska)
74 668 34 01 (Kilińskiego)
Zapisy do Przedszkola trwają cały rok
Zapisując swoje dziecko do ABRACADABRA w Świdnicy wybieracie Państwo doskonały, sprawdzony sposób, by opanowało ono język obcy na wysokim poziomie. Dbamy również o to, by zajęcia te nie były dla dzieci żmudnym obowiązkiem ale również doskonałą wszechrozwijającą zabawą i przygodą. W Świdnicy mamy trzy placówki.